Am început să o plimbare cu bicicleta pentru a lucra

Fiecare biciclist va reflecta mai devreme sau mai târziu, mai degrabă decât dacă să înceapă mersul pe bicicleta la locul de muncă.

Și apoi începe să apară multe obstacole în calea aceasta, inclusiv: lipsa de piste pentru biciclete, lipsa de respect de cicliști automobiliștilor, riscul și probabilitatea de a fi lovit / infirm, nici o parcare, fără duș la locul de muncă, nu sezon (dacă ideea a venit în timpul sezonului rece), nu doresc să să fie o oaie neagră în rândul personalului, pentru a merge departe. Oricum, toate aceste momente au loc, și fiecare dintre ele este importantă în felul său, dar încă un ciclist real, are până la sfârșitul anului, în ciuda tuturor obstacolelor și să încerce să vină cel puțin o dată pentru a lucra la prieten cu două roți.

Așa că mi-am spus în această iarnă. Și imediat a amânat cauza până în primăvară. Și primăvara a venit și mi-am amintit promisiunea mea aceeași încredere și a decis să înceapă să abordeze această problemă.

Gândurile mele cu excepția lipsei de trasee pentru biciclete, lipsa de respect de cicliști automobiliștilor, pericolul și probabilitatea de a fi lovit / infirm, nici o parcare, fără duș la locul de muncă a avut unele probleme cu posibilitatea de a găzdui o bicicletă în apropierea locului de muncă. Firma noastra are birouri intr-unul din magazinele din fabrica militare de stat imens. Pentru a intra pe teritoriul centralei aveți nevoie de o trecere permanentă. Pentru a apela de pe masina pe teritoriul centralei aveți nevoie de un permis, care este de a obtine mult mai complicat decât de obicei. Ceva care să învețe din planta prin punctul de control va fi nevoie, de asemenea, un permis. Sigur că poți, și a reușit să realizeze tot ce ai nevoie pentru a rapid, dar motocicleta nu va sufla peste. Lăsați o bicicletă pe stradă în afara fabricii, vă puteți imagina că nu am vrut să, deoarece există o probabilitate foarte mare ca lăsându-l atașat la un copac sau post, voi veni înapoi și a găsit unele părți sau întreg.

Am decis să testeze apele și dus la biroul de trecere pentru a afla dacă este posibil să se facă o trecere pe bicicleta. Există cu fețe surprins spus că nu știu nici de ce am nevoie de ea, dar este încă sfătuit să încerce să scrie un memoriu șefului modului fabrică. Am făcut o notă și a dat-o la conducătorii societății în care compania noastră închiriază spațiu. Se pare ca acest lucru:

Acestea au fost ștampilate cu care apoi a trebuit să trebuie să meargă la recepția șefului regimului. Dar ei au spus că ei pur și simplu nu se poate pune un sigiliu pe care ar trebui să reflecte, să se consulte, să întreb dacă este posibil să se facă o trecere. Și așa au crezut, consultat, a cerut, hrănit-mi micul dejun, timp de aproximativ 3 săptămâni. M-am dus să-i văd în fiecare zi, pentru a afla ce au decis. Dar, în cele din urmă, după 3 săptămâni de vizita mea a fost un succes. Mi sa spus că întrebarea mea a dat un răspuns pozitiv și că mă pot ridica o trecere la biroul din fabrică permise. Sunt foarte fericit pentru că scopul mult-așteptata a fost atins. Am luat insigna, care arată astfel:

articole Fun „O mașină marca de biciclete.“

Această trecere a fost aceeași ca în vehicul. norme pe teritoriul mișcării fabricii au fost scrise pe verso:

Această prelungire vă dă dreptul de a verifica la sediul companiei în timpul zilelor lucrătoare prin punctul de control.

Conducătorul auto trebuie:

1. Trimiteți vehiculul pentru angajații de inspecție Vohr.
  2. Pentru a asigura mișcarea pe teritoriul Societății, în conformitate cu traseul aprobat schema de la o viteză de 10 km pe oră.
  3. Treci pentru a menține parbrizul.

2 zile mai târziu, am fost în dimineața clătit în duș (pentru a rămâne cel mai proaspăt după transpirație excursie), preparat bicicleta, frecat, twirled, a luat instrumentele necesare, tub interior liber, un detașabil tricou tot ce ai nevoie pentru a lucra aruncat într-un rucsac, a pus velofutbolku, blugi, sandale și am ieșit din casă pe același traseu ca și mă duc cu mașina. Oh, da, am uitat să spun că lucrez acasă la 6,5 ​​km. Cu masina, am obține, cel mai bun caz, în 15 minute, în cel mai rău 30-40. De data aceasta, m-am dus în mod special pentru o jumătate de oră înainte, așa că nu știam cât timp va dura călătoria.

Peste drum a trebuit să conducă la aproximativ 10 semafoare. Unele dintre ele au format blocaje de trafic și du-te pe rând extremă în spațiul subțire dintre marginea parapetului și mașinile nu funcționează întotdeauna, așa că sunt în astfel de cazuri, a fost de conducere pe trotuar. Este interesant faptul că pentru întreaga călătorie o fată înainte de mine pe trotuar cu atenție uitat la mine și a zâmbit cu respect. Apoi m-am oprit să tweak pedală și apoi trece printr-un tip pe o bicicletă sa oprit și a oferit ajutorul lui. I-am mulțumit, dar a refuzat, pentru că nu era nimic nu este dificil. Dar încă foarte frumos. Un sentiment că bicicliștii aici ca șoferi de taxi sau de bicicliști sunt întotdeauna gata să ajute și să respecte reciproc și cu atât mai mult cu atât mai mult am obține imaginea unui biciclist în Kiev: natură, politicos, cultural, ecologic, ceea ce duce un stil de viață sănătos, omule. În fiecare an, în Kiev, există mai multe și le place, și, probabil, în curând va duce la schimbări semnificative.

Am început să o plimbare cu bicicleta pentru a lucra

Am ajunge la locul de muncă am fost de aproximativ 25 de minute (rutier), dar a petrecut încă 5-7 minute, până când a evitat în interiorul plantei în căutarea de orientare către magazinul nostru, precum și alte 6-8 minute până când bicicleta crescut la etajul al patrulea, a schimbat hainele, spălate. Tricou desigur a fost în spatele unui umed, deoarece a existat un rucsac. După o zi, am fost de conducere o față puțin fericit pe rasslabone. Interesant, managerul de producție a văzut bicicleta în picioare pe podea, a sugerat că am pus-o în biroul său, și apoi furat dintr-o dată. Acum am pus exact acolo, renunta la nimic.

Bazat pe toate cele de mai sus scrise și pe propria sa experiență pentru a lucra cu bicicleta ezdeniyu pot fi menționate sunt pozitive și negative.

pozitiv:

1. exercițiu util. muncă sedentară sedentar de zi cu zi într-un computer de birou înfundat deprimant, relaxeaza corpul, stomacul începe să apară.
  2. Gratuit. Nu trebuie să plătească tariful și benzină.
  3. Timpul costă la fel sau mai puțin.
  4. Sunteți una dintre puținele. Tu faci ceva ce o face o minoritate absolută.
  5. Ecologic. Tu nu aduc nici un pericol pentru cei din jur sau mediul înconjurător sau natura.
  6. Pur și simplu făcut și demn de respect între oameni normali

negativ:

1. Periculoase și un pic înfricoșător. Mașini puteți aduce cu ușurință în jos. Prost pentru a merge în jurul valorii de mașinile parcate. Lipsa completa de infrastructura pentru biciclete.
  2. Fierbinte și transpirat. Avem nevoie pentru a schimba camasa, și nu suficient de suflet, atunci stai puțin lipicios toată ziua
  3. Gazele de eșapament. Trebuie să respire aer poluat tot farmecul unei mari metropole
  4. Distanță. în cazul în care activitatea Casei este destul de departe, nu este lovit puternic o bicicletă în special în această căldură.
  5. Suntem puțini. Acel ceva sa schimbat într-un mod pozitiv pentru bicicliști, ar trebui să fie chiar mai mult.
  6. Greu. Doar nu ajunge la o plimbare cu bicicleta pentru a lucra în fiecare zi. Este necesar să se implice treptat.
  7. Sunteți una dintre puținele. Tu faci ceva ce o face o minoritate absolută, iar la aceste trecatori enervant, drivere. Toata lumea vrea sa semnalat, și fiecare trecator ar dori să-și exprime indignarea lor pe care le zbura acolo pe trotuar.