Cum să călătorească cu un copil în tren

M-am gândit pentru o lungă perioadă de timp înainte de a scrie acest post. M-am gândit, așa cum am competente în domeniu cum să călătorească cu copilul în tren. Și totuși am decis să împărtășesc experiența pe care am reușit să achiziționeze peste 6 ani de călătorie. Prima dată când am mers pe tren cu fiica ei mai mare, atunci când ea a fost de 8 luni. Cu cei mai tineri au început să patineze cu 4 luni. Ne-am dus iarna si vara. Cu toate acestea, călătoria noastră a durat nu mai mult de 16-18 ore, adică practica, cum să plimbare cu un copil în tren pe mare, de exemplu, timp de trei zile, nu am. Există unele idei, unele idei și unele experimente la domiciliu.

Cât de mult este bilet de tren pentru copii

Până la cinci ani de un copil călătorește cu trenul gratuit cu un adult într-un singur loc. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să elibereze biroul de bilete pentru copii în gară sau să ia depunerea electronică pe Internet. Desigur, dacă vrei să mergi în confort și doresc să aibă un copil a fost un loc separat, puteți cumpăra un bilet, chiar și în cazul în care copilul nu a fost încă cinci ani.

În cazul în care copilul are 10 ani, el are nevoie să cumpere un bilet de tren la cost plin. Asta e ...

Și totuși ... când îmbarcarea unui copil de tren, ca un adult, trebuie să furnizați dovada identității sale, adică, certificatul de naștere.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Coupe sau scaunul rezervat cu copilul?

Cum să călătorească cu un copil în tren? scaun rezervat sau compartiment aleg? Nu există nici un singur răspuns nu dă: peste tot există plusuri și minusuri. Mult depinde de copil de la starea de spirit a mamei, cât timp te duci și dacă te duci singur sau cu cineva.

În combinație psihologic mai calm, cel puțin, pentru mine personal. Mai ales dacă te duci pentru prima dată, în cazul în care copilul este foarte mic și dacă toate compartimentul - pentru tine. Și se întâmplă de multe ori. Nu te zgarci în cazul în care copilul a strigat pe timp de noapte sau în timpul zilei nu raskapriznichalsya prinde ocheade, și înainte de călătoria nu te va înșela.

Dar distracție în scaunul rezervat și copilului experiențe mai ales daca aproximativ 2-3 ani. Îmi amintesc Tanya cu noi în această dragoste de vârstă pentru a merge pe masina, cu toate familiar. Și când vine înapoi la mine, atunci este cel mai adesea într-o mână deja a fost dulce, celălalt - un cookie sau un măr. Deci, pentru a alege un coupe sau un scaun rezervat, cu un copil de până la tine!

Cum să călătorească cu un copil în tren

Ce să se hrănească copilul pe tren

Spune-ne despre experiența dvs., și un pic despre ceea ce ea a găsit pe internet. Prima dată, când fiica mea era mică, probleme de putere sunt nu ma deranjat deloc, pentru că au fost întotdeauna lapte cald mamei mele. Am început să meargă la 4 luni, și a fost de masă cel mai util Lenchik. astfel, Tanya a călătorit chiar un an, iar ea a ratat GW. Pentru varietate și mai mult chiar și pentru distracție să ia un pic uscat biscuiți, nu prea dulce, un mar sau alte fructe.

Apoi, când fetele au crescut, au mâncat în același mod ca și noi: timp de o jumătate de zi nu este nimic groaznic sa întâmplat. Ma gandesc la ce să se hrănească copilul în tren, ne-am luat cu ei pâine, brânză, cârnați, ouă, fructe și legume (castraveți, roșii, mere, banane), uscare și cookie-uri. Uneori, aș adăuga la acest coagulului pentru copii, care sunt consumate imediat, de îndată ce am ajuns în tren, suc de copii și apă simplu. Suc de pe tren, reproduc de multe ori apa imbuteliata: multi pediatri spun că, chiar și copiii prea suc concentrat pentru copii, și trenul astfel încât să dureze mai mult de ajuns.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Cu apă avem o altă poveste: fiica cea mai mare a unei băuturi foarte bună, așa că uneori se întâmplă ca stocul meu lipsea. Apoi am folosit apa foarte fierbinte, care este întotdeauna disponibil la bordul trenului, numai pre-turnat în cupe, astfel că el a avut timp să se răcească. Pe diverse portaluri de internet, în cazul în care mamele se discută „cum să călătorească cu copilul în tren,“ m-am întâlnit de părere că apa din tren este foarte, foarte rău, iar copilul este obligat să fie diaree și vărsături. Cu noi nimic ca acest lucru sa întâmplat, dar dacă nu sunteți sigur, să ia o apă îmbuteliată mai convenționale sau pregăti acasă această apă, beți vreodată.

Voi împărtăși unele mai multe care a găsit spații interesante de pe Internet: o într-o zi bruscă și foarte la îndemână. Copiii care mananca un amestec de terci de cereale și piure de cartofi, aranja, de asemenea mese pe tren este ușor. Fierberea apei la îndemână, ei pot face tot ce vrei. Și borcane cu sos să se încălzească ușor prin plasarea lor în apă fierbinte. Poate și dezinfectarea sticla opărire.

Cei care sunt mai în vârstă, o masă într-un tren poate fi mai diversă: o mulțime depinde de credințele și principiile tale. Răspunzând la întrebarea: „ce să se hrănească copilul pe tren,“ unele mame în forumuri scrie că, în esență, hrăni copiii lor doar în vagonul restaurant. Și întotdeauna du-te cu un bang! Alții, cu toate acestea, susțin că totul este veche, este ușor de a apuca unele alimente infecție sau o otravă. Aceasta, desigur, o chestiune de responsabilitate, dar eu personal pregătesc ceva calm acasă, decât să sperăm pentru o mașină restaurant. Eu încă nu ar cumpăra o varietate de plăcinte și carne de pui, care sunt vândute pe platforma în timpul opririlor. Din nou, din cauza problemei siguranței acestor produse.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Care este stocul în casă? Forum Consiliul de pui mama lui fiert, ambalate în folie, cartofi fierți în jachete lor, lapte pentru copii cu unele cereale (de exemplu lapte ultra-pasteurizat, chiar și pentru câteva zile, nu este acru), supa de pui sau hrisca într-un termos (timp de 8-10 ore, ei nu fac au timp să strice) ... cineva vorbind despre cum să meargă cu copilul în tren și ce să-i hrănească, recomandă geanta cooler. Poate pentru tine este o variantă.

Și mi-a placut modul în care prepararea cafelei într-un termos hrișcă apă de fierbere convențional. În cazul în care un termos pentru a lua leneș, puteți „face“ el în tren de pături (din fericire, acestea sunt de multe ori mai mult decât aveți nevoie). Hrișcă se toarnă apă clocotită în seara să-și încheie bine și să să se ridice în dimineața - atunci este gătit și fără a „gătit“. Eu însumi am testat această metodă la domiciliu - sa dovedit destul de comestibile.

Ca copii care dorm în tren

Copiii dorm pe tren. Convins de acest lucru mai mult decât o dată. circulația trenurilor poate rock. Dar impresia puternică a noua locație poate atât de interesant, încât le este greu să se relaxeze și să se odihnească.

Îmi amintesc Tania și jumătate până la doi ani, în timp ce călătoresc cu trenul a fost foarte pasionat de mersul pe jos prin masina: la conductori, și apoi la toaletă la celălalt capăt. Continua astfel de excursii au fost de până la 12 sau chiar până după miezul nopții. „Pe măsură ce copiii dorm în tren celălalt părinte? Vor trece la culcare la ora nouă „-? M-am gândit la momentul ... Dar vina nu este simțit, știind că toți copiii sunt diferite, iar fiecare copil are percepția lor asupra lumii și căile sale de știind că - poate chiar și ciudat, neobișnuit pentru adulți SUA. Ei bine, că în curând fiica mea „a crescut în“ obiceiul, și pe timp de noapte m-am simțit mai bine. Dar Lena la aceste plimbări nu sunt destul de inteligent, și ne-am dus în liniște.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Timp de 6 ani am avut doar o noapte de nesomn grea. Era iarnă, și astfel conductorul să se încălzească în mașină, care a fost incredibil de înfundat. Fiica în această căldură nu a putut dormi: este capricios, a strigat, frecarea ochii - dar nu a dormit. Toată noaptea soțul meu și cu mine (din fericire, am fost de echitatie la momentul respectiv nimeni nu) o legănat în brațe. Până dimineață, înfășurat într-o pătură, zguduit în vestibul. Dar fiica mea a adormit undeva în jurul valorii de șapte, la doar o jumătate de oră înainte. Îmi amintesc că după acea noapte de fiecare dată când am fost frică de înfricoșătoare înainte de călătorie: „Ca un copil plimbare cu trenul? Dintr-o dată înapoi în mașină este înfundat ... „Dar timpul a trecut, și repetari, mulțumesc lui Dumnezeu, nu a fost.

Și un lucru mai mult pe „modul în care copiii dorm în tren“: la fiica mea a căzut de pe rafturi, pe timp de noapte, atunci când ea doarme singur, folosesc un mod foarte simplu, dar eficient - nu a avut niciodată promashek deși Tanya se clatina iubește și mâinile aruncat în toate părțile. Eu iau o pătură, care este intotdeauna in masina bine off, pliați-l într-o rolă și pus sub saltea de pe margine pentru a obține jgheab, la fel ca în fotografie. Încearcă-l și tu: este mai bine decât pentru a viziona copilul toată noaptea, stând pe marginea patului.

Trenul cu copilul: toaletă și igienă probleme

Mai întâi de toate aici, „interesante“ două lucruri: cum să meargă la toaletă în tren și copilul ca cel mai absent el însuși pentru un moment, în cazul în care călătoriți singur.

întrebări gratuite cu copilul dumneavoastră poate fi rezolvată în mai multe moduri, totul depinde de vârsta de ...

• 1. Pampers, în cazul în care copilul este mic. Ia doar praf și scutece crema erupții cutanate. Și cineva, poate mai confortabil va fi mai scutece absorbante și pentru a răspândi copilul „pentru aerisire.“ Noi, de exemplu, a mers în vara, când Lena a fost de 3 luni.
  • 2. puteți „organiza“ în toaletă cu copilul se antreneze cu ajutorul oală, în cazul în care copilul este cu ei „prietenos“. Am pus oala direct pe raft, pentru că podeaua este, uneori, trage bine, mai ales în timpul iernii. Și dacă sunteți îngrijorat că cineva se va uita la ea, atârnă deasupra foii de raft.
  • 3. să ia copilul la toaletă pe tren. Desigur, mult depinde de ordinea în care călătoriți cu trenul - în unele momente înfricoșătoare lipsesc. Dar într-o toaletă normală - vasul de toaletă de obicei, la care un copil poate fi pus în jos. Dar peste bio toaletă și a trebuit să țină fiica în vârstă de 6 ani, deoarece chiar si pune-l pe scaun, chiar și cu căptușeală igienică în locuri nu ar fi de risc. Cel mai important, explicați copilului că el nu poate pentru că nu se angajează pe mâini sau cu un deget / apuca mănuși, în astfel de cazuri.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Ca cel mai merge la toaletă, în cazul în care călătoriți singur cu un copil? Prea puține opțiuni.

• 1. În cazul în care copilul este suficient și / sau în liniște mare pentru câteva minute este lăsat singur cu străini, atunci totul este simplu și apar întrebări.
    • 2. În cazul în care copilul nu este lăsat singur:

- ia-l cu tine (în cazul în care copilul este capabil să stea în picioare)
- puteți merge la toaletă, în cazul în care el va dormi, în timp ce altele (de exemplu, dirijor) va fi capabil să se uite după el,
- sunteți te limita la fluidul atunci când călătoresc în tren cu un copil. Toaletă, în astfel de cazuri, s-ar putea pur și simplu să nu fie necesară (desigur, această opțiune nu este pentru călătorii de lungă durată). Personal, am avut această experiență - și mai mult decât o dată.

Amintiți-vă că toaleta există o stație de tren în orașul de plecare și orașul de reședință - aici vei putea vedea off sau te întâlni. Desigur, acest lucru nu este opțiunea cea mai plăcută, dar sunt de acord cu alți călători și nu pot duce (și nu este obligat să nimeni nu ține evidența copilului dumneavoastră).

Desigur, ar trebui să fie întotdeauna ajustate pentru cel mai bun, pentru că starea dumneavoastră este trecut și copilul, dar să fie conștienți de ieșiri de urgență este de asemenea util.

Întrebare de mână curățenia în tren cu fetele, decidem întotdeauna cu ajutorul șervețele antibacteriene și Sanitizer lichid de mână.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Cum de a transporta un cărucior pentru copii în tren

Cu o plimbare cărucior pentru copii pe tren posibil. Chiar și cu o foarte mare, cum ar fi un transformator. Am verificat de două ori. Dar ... într-un caz, am ajutat providenta, iar al doilea - este, de asemenea, plus Dima a avut doar sub o oră, pentru a „juca la designer.“

Faptul că am crezut cu naivitate că scaunul cu rotile poate fi lăsat în condiții de siguranță în vestibul - și toate. Dar nu este așa: holurile în timpul circulației trenurilor nu trebuie să fie forțată, este măsură de siguranță la foc. Deci, ne-a spus și dirijor. Dar, la acel moment, ea, dintr-un motiv necunoscut, a permis să rupă regula, avertizând, totuși, că în cazul în care capul trenului vine, cărucior încă mai trebuie să fie eliminate. Am avut noroc: în timpul călătoriei, fără șefii în mașină nu a venit, și ne-am debarcat într-un alt oraș cu „limuzina“ noastre, de gândire despre cum să efectueze un cărucior pentru copii în tren, când ne întoarcem acasă.

Cum să călătorească cu un copil în tren

Ne-am dus înapoi la compartimentul, conductorul și „prins“ mai corect. Dima a trebuit să deșurubați transportul roată și împletiți-o pe toate laturile, unde se framanta. Rezultatul va primi în continuare un design decent, care se potrivesc cu dificultate în trecerea mașinii și abia se târî la compartimentul nostru. Mulțumesc Universului pentru ceea ce primele două rafturi sunt gratuite (nu este ceea ce ne-am înființat camionul nostru) - sau eliminați scaunul cu rotile ar fi nicăieri. Prin urmare, am decis să nu ispiti soarta mai mult ...

Cu toate acestea, dacă aveți un cărucior, umbrela sau orice alt cărucior sedentar mic, care poate fi pliat în câteva minute, dificultățile nu ar trebui să fie.

P.S. Pentru scaun cu rotile suplimentare și nu am plăti un bilet pentru bagaje nu a cumpărat.