erou htc (sprint) recenzie

erou htc (sprint) recenzie
erou htc (sprint) recenzie

erou htc (sprint) recenzie
erou htc (sprint) recenzie

Pentru a copia și lipi text, pur și simplu apăsați și țineți apăsat stylus-ul pentru o vreme pe textul evidențiat în meniul care apare, selectați elementul corespunzător.

Interfață numit HTC Sense

Pe fiecare panou poate găzdui o varietate de comenzi rapide și widget-uri, inclusiv elemente standard ale sistemului de operare Android și alte aplicații utile pe care HTC în sine a adăugat. Printre acestea se numără Twitter și Footprints, care vă permite să inserați imagini, și adăugați note vocale și note.

erou htc (sprint) recenzie
erou htc (sprint) recenzie

Pentru a adăuga elemente la panoul, trebuie să faceți clic pe semnul plus apare atunci când treceți, situat pe bara principală de instrumente aproape de marginea ecranului. Apoi, puteți selecta una dintre cele patru tipuri de grupuri de elemente pentru a adăuga: comenzi rapide, widget-uri HTC, widget-uri Android, și foldere. Când faceți clic pe imagini mici de săgeți, care sunt situate lângă fiecare dintre grupurile au apărut meniul de tip apare cu o listă mare de elemente. Pentru a elimina orice comenzi rapide sau widget-uri, trebuie doar să apăsați și să mențineți stiloul pe elementul, apoi apăsați pe butonul de ștergere, care este situat în apropiere de marginea ecranului. Nu vă faceți griji, aplicația nu este eliminat din dispozitivul va fi scos doar o etichetă.

Pentru a schimba „Scene“, trebuie doar să faceți clic pe butonul de meniu și selectați elementul adecvat „scene“ (Scene). După aceea puteți alege din odnin opțiunile implicite (HTC, Social, muncă, joacă, de călătorie), sau pentru a crea propria temă.

erou htc (sprint) recenzie
erou htc (sprint) recenzie

Posibilitatea de HTC Hero

HTC Hero are un întreg sistem de gestionare a kontaktaktami, care este un pic ca posibilitatea de a Synergy Palm Pre. Trebuie remarcat faptul că gestionarea contactelor realizate dastotochno confortabil și include funcția mnozhetvo permite să adăugați și să editați o varietate de informații despre prietenii tăi, chiar și la punctul în care puteți specifica profilurile de pe Facebook și Flickr. Cu toate acestea, dacă aveți o mulțime de contacte, apoi umple complet informațiile despre ele va fi dificil, chiar și într-un astfel de dispozitiv minunat ca HTC Hero.