Forum camionagii camioane - Vezi subiect - bena poate face sau nu

Am venit să vă consultați cu privire la înființarea companiei micromotor, variind în mărime de la 2 la 5 mașini. Experiența ta mă va ajuta neprețuit. Salut orice critică și consiliere.







În timp ce marca și modelul nu vor fi discutate pentru a nu intra în dispute religioase, pentru că toată lumea laudă mașina lui, cea mai mare parte. Dar va fi, sau noi, proaspete sau străine noastre mașini. Orice ar fi fost, este de dorit ca ei să găsească operațiunea de volum 24/7 cu pauze se datorează faptului că, atunci când mașina este în valoare, profitul curge în continuare. Aproape de regulament, astfel cum este, cu semnul de material, dar plimbare nu am de gând să. Cu excepția faptului că, în cadrul familiarizare cu procesul. Domeniul geografic de aplicare limitat la partea europeană a România, cu o prejudecata fata de Moscova.

Mă gândesc în primul rând despre camioane. De ce? O mulțime de ei în jurul valorii, astfel încât o mulțime de muncă, astfel încât este posibil de a conduce o pană. În teorie. În practică, există câteva întrebări care pun la îndoială întreaga idee.







Cum oamenii de lucru cu front-încărcate? Oricât de mult m-am gândit, pentru a lucra în mod legal este pur și simplu ireal! În general, profiturile nu a mers! Am înțeles că nu există permise oficiale pentru dividende supraponderali (!) De marfă. Și, pentru a concura cu cei care sunt pe trohosnike transportă mai mult de 30 de tone, cu o greutate brută admisă de 25 tone, cu masina? Se înțelege că acestea sunt „rezolvat problema“ într-o manieră cunoscută. De asemenea, trebuie să? Pentru loc relativ onest purtătorul pe drum acolo?

Cuplor sau un singuratic? Evident, camionul cu 45 de tone de Tonara este profitabil pentru orice gospodărie. Dar împotriva autostopul manevrabilitatea scăzută și cerințe mai grave, îndemânarea și șoferul la site-ul de descărcare de gestiune. Pe scurt, nu este peste tot Tonar va fi în funcțiune.

Acesta este, în principiu, într-adevăr, pentru a găsi un client dispus să semneze un contract pentru cel puțin șase luni, și chiar pre-plătite? Kidalovo în fiecare an, mai mult și mai mult! Eliberarea condiționată dota convoi departe extrem de precaut. Eu, atunci bine, voi rămâne fără plată, în cazul în care clientul va fi plecat până la nouă. Dar personalul și banca nu va aștepta.

Și poate, ei bine, nafig, acestea basculanta? Poate că tendința de pe piața transportului de mărfuri este acum favorabil la alte mașini? Nu contează, atâta timp cât activitatea a fost stabilă pentru ei.