Forum - Ce adresă de facturare (adresa de facturare) pe site-ul magazinului banderolku
Banderolkina editoriale spune (a):
Da, este, uneori, singura cale de ieșire. Cu toate acestea, unele site-uri, cu toate acestea, nu va fi permis să facă achiziții cu o substituție, astfel încât înainte de a merge pe o astfel de aventură, cel mai bine este de a verifica recenziile acestor site-uri de internet.
Am vorbit cu ei pe chat-ul, au spus așteptați pentru a trimite un email scrisori
Am eliminat accesul la acest cont, deoarece nu am putut verifica informațiile de facturare. Nu veți putea accesa contul sau locația comenzi cu noi până când vom confirma informațiile.
Pentru a rezolva această problemă, vă rugăm să trimiteți următoarele informații la linia noastră de fax securizat:
Vom converti faxul la o imagine electronică securizată. Pentru a proteja informațiile, vă limita accesul la informațiile de facturare pentru echipa cont de specialiști.
Echipa noastră de servicii client poate confirma că am trimis scrisoarea, dar nu pot vizualiza faxul sau pentru a partaja mai multe informații despre această problemă.
Vă puteți aștepta un răspuns de la noi în termen de 24 de ore de la trimiterea faxului.
Vă cerem să nu deschide conturi noi, astfel încât orice ordine nouă care plasați poate fi amânată.
2. Am trimis totul de la mine trebueyut
Nu am putut verifica informațiile, deoarece faxul este incompletă. Nu veți putea accesa contul sau locația comenzi cu noi până când vom confirma informațiile.
Vă rugăm să trimiteți aceste informații la linia noastră de fax securizat:
Vom converti faxul la o imagine electronică securizată. Pentru a proteja informațiile, vă limita accesul la informațiile de facturare pentru echipa cont de specialiști.
Echipa noastră de servicii client poate confirma că am trimis scrisoarea, dar nu pot vizualiza faxul sau pentru a partaja mai multe informații despre această problemă.
Vă puteți aștepta un răspuns de la noi în termen de 24 de ore de la trimiterea faxului.
Vă cerem să nu deschide conturi noi, astfel încât orice ordine nouă care plasați poate fi amânată.
4. Apoi am zaregalsya. cont nou. cu alte persoane. Card
si cum se spune „cântecul nostru începe din nou bine“
puncte repetate 1,2,3,4 întâi
Catherine, după cum vedem acum trimiterea de magazine Gap vin la depozitul nostru în aceeași cantitate ca și înainte.
Vă mulțumim pentru e-mail.
Ne puteți oferi PHOTO care arată numele și adresa de facturare din această comandă înscrisă pe orice documente (facturi, reviste, etc.) nu poate fi Spigen.comPURCHASE
După ce primim aceste informații, vom procesa comenzile dvs. cât mai curând posibil.
Vă rog să-mi spuneți dacă aveți orice întrebări sau nelămuriri.
Vă mulțumim și au o zi mare!
Nu am înțeles ceea ce doresc de la mine pentru a obține. Vă rugăm să explicați modul în care puteți ieși din această situație.
Lilia D. (a) a spus:
Ce Polonia. vorbești despre.
Am încercat să comand on-line cu o zi înainte și două (facturare Adresa Shiping) a introdus a ta. A doua zi am primit o scrisoare (prima literă a venit cu privire la faptul că totul este în regulă și în proces)
Notificare de anulare a comenzii Forever 21
Ce îmi recomandați să fac în acest caz?
Lilia D. (a) a spus:
Ce Polonia. vorbești despre.
Am încercat să comand on-line cu o zi înainte și două (facturare Adresa Shiping) a introdus a ta. A doua zi am primit o scrisoare (prima literă a venit cu privire la faptul că totul este în regulă și în proces)
Notificare de anulare a comenzii Forever 21
Ce îmi recomandați să fac în acest caz?
Dar ei nu mi-a cerut să-i trimită informațiile mele.