Patria Ufa patrie, programe de cinema recenzii, evaluări

Astăzi, la ora 22:30, eu și fata a decis să meargă la cinema pentru a Entourage filmul Homeland la 23:25. Am venit de la o altă parte a orașului, pentru a merge să-l în cinema. La sosire ne-au spus că filmul nu va fi din cauza faptului că doar doi dintre noi (timpul era 23:05) și trebuie să fie de cel puțin 5 persoane. La care am cerut să văd în cazul în care se specifică faptul că aveți dreptul de a refuza mi cumpăra un bilet. După 10 minute, administratorul Sharifullina Guzel a spus că nu a putut găsi informații care să confirme cuvintele ei. Ca urmare, ea nu a oferit ceva de genul asta pentru a mușamaliza conflictului. Întrebarea mea este: Dacă am rezervat bilete de pe site-ul, dacă filmul ar fi? Ea a răspuns, Da. Unde este logica? După aceea am plecat de la teatru, dorința de a veni din nou aici au dispărut. Am petrecut timp și banii noștri. În cele din urmă am decis să văd dacă cineva a mers la film, și dacă aceasta a avut loc la toate. Am vizitat site-ul teatrului patria mamă la 23:30 și am văzut 3 oameni au cumpărat bilete și a luat filmul. Ceea ce este interesant de a avea aceste reguli se bazează. Sau este administratorul Sharifullina Guzel a venit cu propriile lor reguli personale ale cinematografiei?

Acesta este meu preferat teatru de film, în orice moment. Dostoyno.a disponibile și mai mult în „patria“ domnește o atmosferă specială. Nu agitația, spre deosebire de alte cinematografe. Nu m-am confruntat cu grosolănie și imaturitate. Vă mulțumesc foarte mult tuturor celor care ne oferă posibilitatea de a fi fericit să-și petreacă timpul liber în iubit „patria“