Bali - Insula de zei și demoni

O lungă perioadă de timp mi-a bântuit ideea de a merge la Bali. Nu pentru că se aude peste tot ca Bali - un paradis. Am vrut doar să vadă frumusețea naturii și să învețe despre cultura acestei mici insule din Oceanul Indian.

Shanghai - Orasul vechi

Vedere a orașului de la o înălțime de 260m cu turnul de televiziune „Oriental Pearl“

Mirele si mireasa de mers pe jos de-a lungul malul mării

În Bali proprii

Plin de afișări, chiar și obosit, vă pot spune că am reușit într-un foarte confortabil scaun de brand nou de aeronave confortabile Airbus A340, și a dormit întreaga lungime de zbor de 6 ore au fost în Denpasar ... Am ajuns la ora 3 dimineața, ne-am întâlnit cu prietenii români, care nu este primul an în direct pe Bali. Permis de stampilat la sosire și costă 15 $ per persoană. Vremea umedă am fost îndeplinite în acest an, în conformitate cu prietenii lui, au fost ploi anormale.

Cazare în Bali am făcut-o înainte de a pleca acasă încă. Prietenii noștri sunt angajate în închiriere vile și bungalouri pe insulă, în părțile sale diferite, pentru a se potrivi cu diferite gusturi și bugete pot fi pe site-ul lor pentru a alege un refugiu confortabil ... Am optat pentru un bungalou, situat pe plaja Balangan. Ca și pace și liniște, iar acest loc este justificat complet aceste dorințe. Noaptea bungalou ne costă 35 $ (pentru două), a fost posibil să mănânce pentru niște bani în cafenea, care a păstrat 5 proprietarii de case de bungalouri similare. La plajă a trebuit să meargă numai 5-7 minute.
Balangan Beach este curat, nemnogolyudny, el este înconjurat pe ambele părți de roci frumoase, pe care le puteți alege cu ușurință și să îndeplinească apus de soare! Chiar și surferi aici profesionale prinde un val, și rezidenții locali sunt angajate în activități de pescuit :)

În cafenea vă face întotdeauna un gust delicios, corpolent de tot felul de fructe proaspete

bungalow-uri Cosy Tanjung Balangan

bungalou nostru cu două paturi mari în interiorul și o verandă unde vă puteți relaxa în seara și băutură proaspătă

Despre vehiculele care le-am îndoit mult timp: o bicicletă sau o mașină? Într-o plimbare cu zi într-un taxi, ne-am dat seama imediat că este scump, mai ales ca am fost de planificare pentru a muta definitiv pe insulă. Prieteni sfătuiți să ia mașina: este mai sigur și convenabil (lucruri pe care le pot transporta cu tine, ploaia nu inunde). Și aici avem o mică (deși cum să spun) Suzuki Karimun $ 18 la zi. Costul de 1 litru de benzină în Bali este de 4500 de rupii (aproximativ 0,5 $). Timp de 13 zile, avem de trei ori mai turnat combustibil pe 150.000 de rupii.

În Bali proprii

În ceea ce privește moneda - banii în rupii am împușcat la ATM-uri cu carduri Visa, fără dobândă, convenabil.

Primele câteva zile vremea limpezit în ploaie, dar era greu de crezut tot timpul în cel mai bun :)
Într-un fel doar ne-am stabilit noi înșine moft - că este necesar să se facă în Bali. Lista a fost impresionant că două săptămâni nu a fost suficient de clar pentru acest lucru. Aș dori pentru a descrie ceea ce trebuia să facem.

Ne-am dus scufundări în partea de est a insulei - Tulamben. Acolo am fost scufundat la o adâncime de până la 18m la locul navei epava american Liberty, torpilat de japonezi în timpul al doilea război mondial. Și a jucat catch-up cu bancurile de ton, înota cu pește colorat ... Scufundarea a fost de două ori cu o pauza pentru masa de prânz. Costul este de 700 de mii. Rupii pe persoană. În ciuda faptului că mulți turiști acolo scufundări a fost primul în viață, probleme, nimeni nu a venit, toată lumea a fost în mare plăcere!

Pe nava scufundată plin de viata diferite organisme - Am vorbit cu steaua de mare

efectivele de ton, pentru care am încercat să țină pasul cu

În Bali proprii

Am luat trei lecții pe surf! instructorul nostru ne-a găsit el însuși pe plaja din Nusa Dua - Ryan a venit să trăiască în Bali din Africa de Sud. Costul de formare pentru unul de 100 mii. Rupii, bine mai ieftin decât serfshkolami pe plaja din Kuta. Desigur, aici nu am studiat teoria, am nevoie pentru a merge doar val, simt și să învețe să echilibreze. Ceea ce am și făcut cu succes, cred :)

Surfers la Balangan nostru plaja

Am făcut o excursie de două zile în jurul insulei, cu o ședere peste noapte la Lovina Beach, care este situat în partea de nord a insulei. Pe drum am văzut vulcanul Batur, multe temple, cascade Gitgit și Sekumpul. Pe drumul de intoarcere am vizitat Ubud - capitala culturala Bali.

Drumurile din interiorul insulei sunt pline de zone serpentine, uneori foarte înguste, mereu am întrebat - cum poate două mașini trec reciproc aici! Ghidul nostru în această călătorie a fost o fată minunată Lena (care a lucrat întâmplător șederea noastră aici). Cu harta în mână, un șofer bun (un șofer a fost prietenul meu, care și-a însușit câteva zile pe dreptaci conduce o mașină cu transmisie manuală), puteți merge oriunde :)

Pe drumul spre cascada Gitgit

În Bali proprii

Rice terase pe drumul spre Lovina

Un hotel abandonat, cocoțat, am fost aproape în nori

Apus de soare la Lovina Beach

În Bali proprii

Silver Factory - cel mai scump și se distinge prin designul său

Muzeul Antonio Blanco în Ubud

Pura Ulun Danu templu pe un lac frumos și parc Bro unde am ramas la animale amuzante

Într-o zi ne-am întâlnit un apus de soare într-una dintre cele mai scumpe școli din Bali - Rock Bar. Este situat pe o stâncă pitoresc cu vedere la ocean - chiar în fața barului este mare în grotă rock cu punți. Pe o platformă de lemn, cu canapele confortabile, instalate pe ambele părți ale falezei principale - vă puteți bucura de vederi spectaculoase ale oceanului, și, desigur, apus de soare. Printre vizitatorii au fost oameni par tuturor nationalitatilor, și pentru a ajunge la bar, a fost necesar pentru a apăra un loc decent (aproximativ o jumătate de oră am așteptat). Singurul lucru care ne-a dezamăgit, deci este o valoare pentru bani. Comandarea peste 135.000 Pina Colada + 25% pentru serviciu, am primit nu este ceea ce ne-am așteptat - o băutură fără gust și o mulțime de gheață (dar acest fapt aproape dezamăgit, ca scopul nostru aici a fost să se întâlnească la apusul soarelui, pe care am făcut-o ...

O alta a fost rafting - o fascinantă călătorie pe râul Ayung (Ubude). La aproximativ 12 km este lungimea traseului, am trecut cu câteva opriri pentru o băutură, relaxați-vă peste 2,5 ore ... Oamenii pe ea nu sunt condensate suficient, de-a lungul drum, există coliziuni (nu periculoase, desigur), totul e distractiv, echipajele încep să concureze între ele, toată lumea este o onoare să stropi cu apă pe una de alta prin intermediul vâsle consideră :) După ce aliajul alimentat ne-delicios (care oferă bufet, băuturile nu sunt incluse acolo, va trebui să plătească separat pentru ei). În general, acest tip de divertisment ne-a plăcut! La un cost per persoană - 450.000 de rupii.

În timpul refluxului Oceanul Indian

În Bali proprii

Apus de soare pe plaja Kutuh

Plaja Balangan - 5 minute înainte de duș

ploaie torențială tropicale, una din primele zile ale șederii noastre în Bali

Lăsați Bali cu noi-nu foarte plăcut. Așa că ne-am amestecat cu atmosfera de pe insula, o zi nu a trecut că nu am fost fericiți stau aici. Două săptămâni, nu este în mod clar nu este suficient pentru a obține suficient aer curat, soare cald, apusuri ... Vom reveni la tine, Bali :)

Ei bine, atunci când consideră că 120000 ar fi cheltuit doar pentru biletul (9 zile), toate tipurile de costuri pentru excursii și suveniruri nu sunt incluse, cred că pentru două au venit la sub 200.000. Și sa dovedit 75-80000. Per persoană, pe baza zborurilor)), plus libertatea perfectă din grupurile turistice, hoteluri, autobuze.

Mulțumesc. Foarte interesant!

O trecere în revistă foarte bun și pozitiv.

Multumesc pentru revizuirea mare! Sunt bucuros să citească și să depănăm amintiri!
Bali are de două ori în sezonul „uscat“, astfel încât o fotografie de o ploaie torențială tropicale a fost foarte impresionat. Și tu ești în noroc cu vulcan, fotografie oraș frumos și vârful poate fi văzut tot timpul am doar nori capturat.
Am înțeles că ați închiriat bungalou în zona Tanjung Benoa? Ai putea împărtăși coordonatele oamenilor, prin care închiriate de cazare. Vrem să mergem la următoarea călătorie pe cont propriu. Și prețul bungaloului a fost de $ 35 pe persoană pe zi sau două.

bungalou noastra a fost localizat în zona Ungasan.

În Bali proprii

prețul este pe zi, de altfel, în cazul în care doriți să se potrivească într-un bungalou 4 persoane cu precizie, paturi bune imens. )
Băieții au un grup de contact care găzduiește catalogul de vile si bungalow-uri cu imagini (care sunt făcute de ei, și de a transmite cu acuratețe atmosfera) - vk.com/bali_villas

Dacă nu știam cine a scris-o, voi înțelege că tu ai fost. Este ca și cum stă lângă canapea și mi-a spus despre aventurile sale, gesticulînd cu mâinile. O poveste minunată și fotografii mari! Categoric a vrut să vadă totul cu cel mai mult! Când a reveni la Bali conceapa - sună-mă.

Anntuanetto, ar trebui să spun, o țară exotică, care nu este zona mea, nu se poate încă. Deși colegii mei care au vizitat acolo în vacanță au fost încântați.
M-am dus doar pentru a vedea fotografii și citi întreaga poveste) Fotografia remarcabila, filmat cu un suflet.
Tu aceasta este prima revizuire, scrie mai mult, foarte mult! Tot în mod substanțial, fără emoții inutile. Emoțiile și pot fi exprimate in fotografii)

Dessa, vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase :)
prima mea recenzie am scris pe emoțiile imediat la sosire) se va deplasa și scrie mai mult)

Pct fotografii amuzante și o poveste! Mergând printr-o săptămână în Bali. Poate fi itinerar mai detaliată a dvs. de călătorie. De asemenea, vrem să ia mașina acolo toate mașinile pravyi de conducere și mecanici. Poprobovt doresc, și ce drepturi sunt necesare? Și puteți coordona ghiduri Lena și despre rafting. Ei înșiși, sau în avans găsit?

Chia_811, ați răspuns în PM.

Yana [Înregistrare liberă] [09.05.12 19:28:06] IP: 188.32.247 *.

Anntuanetto, 11 mai va zbura la Bali, precum și sunteți din aeroport, prin intermediul Shanghai. Spune problema de a primi permisul de la aeroport sau livrate fara probleme? și chiar a uitat cât de mult impozit la plecarea de la Denpasar?

Yana, în Shanghai fără probleme pune ștampila! Trebuie doar pentru a arăta biletul pe care se va vedea că zboară în tranzit și pleacă din China în termen de 24 de ore. Duty în Denpasar în valoare de 150.000 de rupii pe persoană (în moneda nu ia, așa că lăsați rupia).

Mulțumesc. Bali acoperi de 2 ori și așa mai așteaptă cu nerăbdare să-l! Doar un loc magic!