sala de evenimente, recenzii despre Filarmonica, fotografii, numere de telefon, adrese și site-uri oficiale să țipi Voronezh

sala de evenimente

Comentarii (32)

protecție a comportamentului Dezgustător. La concertul „Alice“ de lângă mine stătea un om, care nu a fost mult miros de alcool și prietena lui, care a fost complet treaz. om comportat destul emoțional, dar cu absolut nici o agresiune. Alții nu interferează, cel puțin mine, niciodată nu a atins. Doar la înălțimea concertului a fost abordat de doi paznici și fără explicație a început să trageți literalmente lui și prietena lui din cameră, în același timp, provocând un om chernere o fată trăgând de păr. Alții ei doar Shove absolut nu gândesc cineva devine undeva. Am atins cot, și după aceea am început să displace, doar cu forța împins în mulțime, binele pe care l-am păstrat, un prieten urcat pe picior. Că cel mai ofensiv, că tânărul și fata, care a fumat două țigări departe de noi, nimeni nu sa atins, deși au suferit de un număr mult mai mare de oameni decât omul care pur și simplu să țipe și fluturand brațele

Sunt foarte bucuros că în orașul nostru a existat o sală de concerte acel nivel! Aici se desfășoară nu doar concerte de stele și grupuri de toate mărimile, dar tot felul de festivaluri, spectacole de luptători și așa mai departe. Rândurile mai mici pot ieși, formând o orchestră de dans sau de spațiu pentru a instala ringa- toate foarte mobil și poate elibera o cameră, dacă se dorește. Nu există contra-solid pro! toate sfătui.

Sala de concerte Event-Hall, probabil, a fost unul dintre cele mai importante concerte ale orașului. Mi-ar spune-le mulțumesc pentru Placebo brintatsev, pentru că eu cred că este puțin probabil ca ei ar trebui să vorbească în altă parte. Îmi place faptul că concertele sunt ținute acolo foarte des - toată lumea poate alege ceea ce le place, pentru că o răspândire foarte mare de vorbitori, de la rock la muzica pop. Sper că următorul eveniment-Hall va incanta concert minunat.

De atunci, atât în ​​Voronej a deschis sala de concert sala de evenimente, este acolo ca toate concertele mari si evenimentele pe care cred că a sporit nivelul cultural și muzical al orașului. Pentru noi a început să aducă astfel de stele - nu numai Rumyniiyskoy, dar, de asemenea, de dimensiuni mondială, care anterior nu am putut visa. Am fost la un concert Rasmus, Placebo, Splina, de Morcheeba, și multe altele - toate acestea erau un sunet mare și frumos.

Ieri, pentru prima dată a participat la un concert la Sala de evenimente. Serviciul, desigur, un dulap imens cu fantasticheskiy- vestiar agil ajutor, gărzi cu persoane inteligente în cămașă albă, totul este curat niciodată fum nimic, nu zdrențuită. Și, desigur, scena. Mi-a plăcut matura pe orizontală a camerei, totul este vizibil din orice unghi. Pe fiecare parte a scenei 2 monitor de dimensiuni mari. svetoinzhenerov de lucru și mașini de fum -otrepetirovana a doua. Uimitor rece. Mândria furișează ce Voronej, și cum am trăit înainte :-)

Acesta este un loc uimitor în Voronezh. Un set de stele care vin acolo este o bombă! Soțul meu și cu mine am fost aici pentru un concert descendenților. A fost visul copilăriei soțului meu! Am venit off pe deplin! pentru noi, a fost foarte încântat să vadă continuitatea generațiilor: au existat mulți părinți cu copii! Hall părea unită și toți au fost la unison! Sala Mare, mare, iar scena este situat ideal. Cred că nu avem timp merge la un concert. Multe multumiri celor care au descoperit acest loc minunat!

Un loc minunat de a veni aici și să se bucure de un concert de vedetele preferate care au dorit să vadă în direct timp de mai mulți ani. Un minus - locația orașului. Pe autobuz acolo pentru o lungă perioadă de timp pentru a obține, oamenii mereu ca o mulțime, nu au toate mașinile .. (((Pretul unui bilet este foarte chiar nimic, cred că, astfel încât vă puteți permite o dată la șase luni pentru a vizita acest loc.

Cel mai bun loc în Voronej pentru o varietate de concerte, festivaluri și alte evenimente diverse. Am fost acolo pentru 2-3 concerte, iar după ce au venit acasă într-o astfel de stare de spirit în care nu am mai ficțiune. Am fost atât de fascinat de tot acest spectacol, care pur și simplu nu au suficiente cuvinte pentru a exprima totul. Și acum vreau să merg acolo din nou și din nou. Vă recomandăm cea mai bună sală de concerte din Voronezh))

În cele din urmă, o sală de concerte a apărut în Voronej noastră (un păcat mic, desigur, că această sală de concerte a luat locul patinoarul) Acum la Voronezh vine stelele noastre lume! Și acest lucru este plăcut, prețul biletelor, chiar și pentru România este foarte acceptabil. Cumpărarea de bilete întotdeauna foarte confortabil. Efecte de iluminat excelente. Vă sfătuiesc pe toți să viziteze sala de concert, mai excelent repertoriul.

Sunt sooo bucuros că acum, în Voronezh există un loc în care puteți „invita“ pentru a efectua stele de clasă mondială - cum ar fi Korn, Placebo, și așa mai departe. Sala nu este inferior la cele mai bune locuri din țară și din lume, în general. Mare, spațioasă, cu lumina buna, sunet. Când am înțeles că concertul are loc în holl Event, apoi mă duc cu certitudinea că concertul va avea loc la un nivel diferit.

În cele din urmă, în orașul nostru a existat o sală de concerte, care nu este rușine să aducă stelele nu numai românească, ci și zarubezhnyh.Pervy timp o dată acolo, am fost uimit la nivelul mondial-simțit și dimensiunile masshtabny.Kogda tocmai a văzut afișul care vine la noi cu placebo nu a putut crede mei colegi buni glazam.Organizatory-professionaly.Chastenko du-te aici pentru concerte și bi-2, Diana Arbenina de vară a găzduit o petrecere minunata Sensation.Tseny adecvată, în funcție de stele, uneori, puteți cumpăra bilete pentru acțiuni.

sala de evenimente - este, probabil, sala principală de concert din orașul nostru. săli de concerte uriașe în cazul în care stele vin la scară globală și locală, a efectuat o varietate de concerte și festivaluri, precum și alte evenimente. Camerele sunt dotate cu facilități moderne de standarde internaționale de calitate. A fost aici de câteva ori, un serviciu foarte bun, personal prietenos, curat și ordonat peste tot, unde să fie de fum. Întotdeauna au o promovare interesantă.

În cele din urmă, în Voronej a deschis platforma demn pe care nu-i este rușine să se întâlnească și să asculte stele de clasă mondială, iar acum pentru aceasta nu este nevoie de a merge la capitalul nostru g.Buharest.i raduet.potomu este că prețurile biletelor acceptabile și nici o deturnare de fonduri suplimentare. (I Vreau să spun o excursie la Moscova pentru a kontsert.otlichnaya acustică, iluminat excelent effekty.rekomenduyu sculpta ceva timp pentru a vizita acest loc.

A existat doar o singură dată la concert Placebo, dar am impresii foarte vii! Când a aflat că ei vin, bucurie nu cunoștea limite, nu trebuie să meargă la concertul lor de la Moscova, și petrece o mulțime de bani. Și, în general, rece, care acum ne întoarcem la un grup de astfel de popularitate veni. Îmi place foarte mult, era spațioasă, iar scena nu este foarte departe de zona Fan, a simțit contactul cu executantul)) Dar când pocnit bilete am observat este faptul că unii oameni au fost difuzate la fel ca asta, cred că acest lucru trebuie să aibă ceva de făcut . Sunt foarte bucuros că în orașul nostru există acum un loc aici.

restaurant excelent pentru a spori dezvoltarea culturală a locuitorilor orașului, sunt festivaluri, concerte, benzi și alte lucrări, doresc să menționez o nouă sală de concerte cu mobilier excelent, o acustică excelentă și un nou sistem de iluminat, sala este foarte modern mers de mai multe ori pentru spectacole femeie ne-am bucurat cu adevărat atunci când se lucrează undeva puteți cumpăra bilete de la uniunea!

Am fost în acest loc de 2 ori, o dată la un concert, iar a doua la festival. Acolo se duce o mulțime de activități diferite. Impresie uimitoare, cel mai bun loc din Voronej, iar Moscova nu trebuie să meargă. O iluminare bună, sală de clasă acustică. Acum, aici vin stele diferite la diferite niveluri. Pass și bătălii. Este interesant să se uite la. Biletele sunt ieftine in comparatie cu Moscova. Pe scurt, o mulțime de emoții și impresii. Locul potrivit pentru rasslabuhi mintal și moral.

Am fost în două concerte în sala de evenimente, tigaia și Leningrad. Prețul pe bilet nu este mic, dar merita pentru că sunt un fan al rock. Dar, fără a se limita la rock, aici au loc concerte, vin o mulțime de personalități populare. Întotdeauna o lumină mare, foarte ușor pentru a obține bilete.

În cele din urmă, în Voronej vin tipi foarte cool. Pretul biletelor nu este cer-mare, la fiecare câteva luni, puteți găsi întotdeauna o astfel de sumă. Mă bucur că există scaune și în picioare. de ventilare a camerei este mare, ceea ce este important la concert. Protecție funcționează perfect, nimeni nu permite primele rânduri intră sub presiunea mulțimii, și în general bine să păstreze ordinea. A existat de mai multe ori, o experiență excelentă! Un minus, atunci este imposibil să plece, blocaje de trafic pe drum și autobuze aglomerate.

Sunt foarte bucuros că în Voronej a apărut în cele din urmă un loc de joacă la acest nivel. Acestea aduc adesea interpreți de muzică, dar nu simpli executanți LEGENDELE și anume străini scena mare. Sunetul este foarte puternic și de înaltă calitate, hol spatios (probabil, mai mult de 5000 de persoane). Vino cu prietenii mai mult decât o dată, de îndată ce cineva va aduce ceva serios.